Thursday

macam2 CD - SOLD

salam...

hai again....

CD2 utk di lelong...;)

RM20 with 1 insert

yang ni saya nak letgo sebab saya tak berapa berkenan nak guna....tak tau lah nape....tapi takde feel...;)...performance sume takde masalah.......setakat arini....sume CD2 saya takde kes bocor...


yang ni CD AI2 pulak....ni pun takde feel nak guna...sajer2 try dan nampaknya saya prefer pocket pants lagik.....CD corak ben10...dengan 2 button insert

nak letgo : RM35 (saya beli harga RM45)
guna tak sampai 5 kali


NOTES: ALL COOLABABY SOLD

saya nak letgo lagi CD2 coolababy saya....sebabnyer.....saya ada bnyk sangat CD...;)....pastu dah beli minky yang button....so.....mcm sayang jer klu tak dipakai.....dari disimpan...baiklah saya letgo....
saya nak letgo yang button sahaja okey sebab yang velcro...saya ada ngam2 jer utk kegunaan kat taska utk 3 hari routine membasuh......saya hanya anta yang velcro sahaja ke taska sebab takmo menyusahkan mereka ngan setting button.....button hanyalah utk kegunaan dirumah...

boleh klik gambar utk lihat lebih jelas kat mana yg lebam2 tu yer..

pink 1
merah
kuning
pale blue

purple
pink 2
pink 3

RM10 each with 2 insert


nota: NOT for fussy buyer OK sebab yg kali ni ader cam lebam2 kat pants dia tu....saya pun tak tau nape tapi most of ppl yg guna coola....bila saya tanye juga menghadapi masalah yg sama bila dah lama guna....btw.....CD luna saya pun facing the same thing gak...

NO COD....bayar dahulu dan saya akan pos or pick-up yourself.


ps: harga tidak termasuk kos pos yer.

TQ

4 comments:

Shyda_Dwan Ded said...

K.maz, ada g x cd coolababy yg nk diletgo ni? masih ok kn..nk kaler merah n kuning. how much?

- Shieda (kedah)

mazlyna said...

aitt....tokey CD nak beli CD second?...huhuhu...malu plak rasa nak jual...;)

performance takde masalah...cuma tulah...ade cam lebam2 sket...RM10 each...so total RM20 plus RM7 utk posting ekkk..

nnt akak emel kat FB detail lain..

Anonymous said...

Salam,

nak tny ada lg tak CD coolababy ni?or ada nak let go lagi tak?setakat ni tak penah pakai lg CD, tapi nak try pakai la.. anak sy umo 3 bulan berat 6 kg..sesuai ke pakai ek?...kalau ada tolong bgtau sy ek, ni email saya anak.anakan@gmail.com

TQ

Anonymous said...

salam,

nak tny ada lagi ke CD letgo ni?ke ada lagi tak nak letgo CD lain?sy tak penah pakai CD, tp nak try guna la..kalau ada tolong email saya ye kat anak.anakan@gmail.com

terima kasih...